כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות איי לק
זכיינות אספרסו בר
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות סחוט
זכיינות קופיקס
זכיינות עידן 2000
זכיינות בליקר בייקרי
קפה ג'ו_GO
זכיינות קפנטו

הקציצות נחטפות: איקאה שוקלת לפתוח רשת של בתי קפה ומסעדות בלבד

19/04/2017
הקציצות נחטפות: איקאה שוקלת לפתוח רשת של בתי קפה ומסעדות בלבד

כבר תקופה שהמנהלים הבכירים באיקאה מחפשים אחר דרכים חדשות להגדיל את הרווחים, ולאחרונה הם הבינו שפעילות המזון עשויה לספק להם את התשובה.  הקפטריות הפועלות בחנויות איקאה נחשבות למקום המפלט והמנוחה של הקונים, שנחים מטרדות השופינג לבית על קערה של כדורי בשר. ההצלחה של הקפטריות כל כך גדולה שבחברה שוקלים כעת להשיק רשת בתי קפה ומסעדות נפרדת. מבדיקה שערכו לאחרונה עולה כי 30% מהלקוחות מגיעים לחנויות רק כדי לאכול.

הקפטריה הראשונה של איקאה נפתחה ב-1958, שנה לאחר פתיחת החנות הראשונה של הרשת בשבדיה. המייסד, אינגבר קמפרד, הסביר בשעתו כי לקוחות שבעים עשויים לשפר את המכירות. "אנחנו אוהבים לכנות את כדורי הבשר מוכרי הספות הטובים ביותר", הוסיף ג'רד דיוולד, ראש פעילות המזון של איקאה בארה"ב בראיון למגזין הקמעונאות פאסט קומפני. "כשמאכילים אותם, הלקוחות נשארים בחנות יותר זמן, הם מדברים על הרכישות ומקבלי החלטות מבלי לעזוב את החנות".

מכירות חטיבת המזון עמדו על 1.6 מיליארד דולר בשנה שעברה, סכום מכובד אך נמוך לעומת כלל המכירות שעמדו על 36.5 מיליארד דולר. "זה אולי יישמע מוזר, אבל האמת שבכלל לא חשבנו בכיוון הזה בתחילה", אמר למגזין מייקל לה קור, בכיר נוסף בחטיבת המזון.

על אף שרק עכשיו עלה הרעיון, כבר כמה שנים שברשת עוקבים מקרוב אחר פעילות הקפטריות מתוך מטרה לעדכן את המנות המוצעות, כך נוספו לאחרונה לתפריט סוכריות גומי שבדיות וקציצות טבעוניות. מכירות המזון עלו בשיעור שנתי של 8% מאז החלו בארגון מחדש ב-2015. כעת משרתת החברה 650 מיליון סועדים בשנה ב-48 מדינות בחרבי העולם.

איקאה כבר הקימה מסעדות פופ-אפ בפרברי לונדון, פריז ואוסלו, ונראה כי היא מתכוננת לשלב הבא של הקמת מסעדות קבועות, אם כי עוד לא נקבע לוח זמנים לתכנית. "העובדה שאנחנו לא זקוקים לכל כך הרבה מרחב להקמת בית קפה הופכת את כל הרעיון למעניין אף יותר", הוסיף לה קור. "אני מאמין שיש פה פוטנציאל, ואני מקווה שבעוד מספר שנים הלקוחות שלנו יגיעו – איקאה היא מקום נהדר לאכול ואולי על הדרך נמכור גם רהיטים".

 

 

 

 

רוצה להיות זכיין של אחת מהרשתות המובילות בשוק? התקשר עכשיו 1700-720-720 או לחץ כאן.

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

תרזה

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567