כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות אספרסו בר
זכיינות קופיקס
זכיינות קפנטו
קפה ג'ו_GO
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות איי לק
זכיינות סחוט
זכיינות עידן 2000

שופרסל: מו"מ מתקדם לרכישת ניו-פארם ב-115-135 מיליון שקל

30/03/2017
שופרסל: מו"מ מתקדם לרכישת ניו-פארם ב-115-135 מיליון שקל

שופרסל  מדווחת  כי היא מצויה במשא-ומתן מתקדם לרכישת רשת ניו-פארם מידי קבוצת המשביר לרכישת כל מניותיה של ניו-פארם, המהוות 100% מהונה המונפק והנפרע של ניו-פארם, בסכום של בין 115 מיליון שקל ל-135 מיליון שקל.

העסקה טרם אושרה על-ידי דירקטוריון החברה, והיא תהיה טעונה גם את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

על-פי המשא-ומתן המתגבש וטיוטות הסכם שהוחלפו בין הצדדים, החברה תהיה רשאית לבטל את העסקה אם בסיום בדיקות הנאותות שתבצע החברה יתברר שקיימת אי-התאמה או הפרה  של מצג או התחייבות, או שאירעו אירועים שלא במהלך העסקים הרגיל, שעשויים להוות "שינוי מהותי לרעה" (כפי שביטוי זה יוגדר בהסכם).

ניו-פארם, שנוסדה ב-1992, מפעילה 68 סניפים, שבהם היא מציעה מוצרי קוסמטיקה, מוצרי טואלטיקה, מוצרים לתינוקות, כלי בית ועוד וכן מחלקת בתי מרקחת וטבע, והיא בעלת היקף מכירות שנתי של כ-700 מיליון שקל .

על-פי דוח המשביר, בתשעת החודשים הראשונים של 2016 רשמה ניו-פארם עלייה של 7.5% בהכנסות ל-545 מיליון שקל, בעוד הרווח התפעולי לפני דמי ניהול צנח ב-90% ל-1 מיליון שקל.
נזכיר כי ב-2015 נוהלו מגעים מול קבוצת המשביר לרכישת ניו-פארם על-ידי איש העסקים יאיר פיליפ תמורת 165  מיליון שקל, אולם בסופו של דבר העסקה לא יצאה לפועל. גם בעלי טיב טעם, חגי שלום, התעניין בזמנו ברכישת הרשת.

 

מחפש זיכיון לאחת מהרשתות המצליחות? התקשר עכשיו 1700-720-720

 

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

בית הפול

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567