כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות קפנטו
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות עידן 2000
זכיינות איי לק
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות אספרסו בר
זכיינות קופיקס
קפה ג'ו_GO
זכיינות סחוט

מאניה ג'ינס מתרחבת לבגדי ילדים: השיקה רשת לגילאי 3-13

19/03/2017
מאניה ג'ינס מתרחבת לבגדי ילדים: השיקה רשת לגילאי 3-13

קבוצת MANIA, בעלת השליטה ברשת מאניה ג'ינס, שעומדת בפני מיצוי פוטנציאל ההתרחבות עם רשת הג'ינסים, מרחיבה פעילות לתחום בגדי הילדים ומשיקה רשת חנויות תחת השם NOIZZ. הרשת מיועדת לבנים בגילאי 3-13.

בכוונת הקבוצה לפתוח 25 סניפים עד סוף שנת 2017 בקניונים ומרכזי מסחר ובהשקעה של 20 מיליון שקל. בשבועות האחרונים הקימה החברה עשר חנויות לרשת הילדים בקניונים ומרכזי מסחר ועד סוף השנה יתווספו 15 סניפים נוספים. לדברי מישל רוגוף, מבעלי הקבוצה, בתוך שלוש שנים תמנה הרשת 50 סניפים. 
 "הרשת החדשה נולדה מצורך", אומר רוגוף. "גילינו שילדים בגילאי 8-13 ובעיקר ילדי בר מצווה, לא מקבלים מענה בשום רשת ילדים.  גם בקסטרו והוניגמן 70% משטח החנות מיועד לילדות, ורק 30% מהחנות פונה לבנים. גם שם לבנים אין מענה שלם".

קבוצת מאניה נמצאת בבעלות מישל רוגוף, אורן יפרח ורונית חיימוביץ', מנכ"לית שטראוס השקעות ואחותו של יפרח. מאניה הוקמה בשנת 2002 כחברה סיטונאית וב-2008 נפתחה החנות הראשונה של מותג הג'ינסים בקניון הזהב בראשון לציון. בינואר האחרון רכשה הקבוצה את רשת קליגולה מידי בעלה של חיימוביץ'. כיום למאניה גרופ כ-150 חנויות והיא מעסיקה 400 עובדים. על פי דיווחי החברה היא מגלגלת כ-300 מיליון שקל בשנה, מתוכם מאניה ג'ינס מגלגלת 230 מיליון שקל וקליגולה 70 מיליון שקל. "השאיפה שלנו להגיע למכירות של 200 מיליון שקל בשנה עם נוייז", אומר רוגוף.

מאניה מתפתחת בקצב מהיר יחסית לגודלה של הקבוצה ובהתחשב בשכר הדירה הגבוה בקניונים. "אנחנו שחקן מוערך בקניונים", מצהיר רוגוף. רשת הג'ינסים מאניה פודה את הסכום הכי גבוה למ"ר בשוק הגברים בשלוש שנים אחרונות. אנחנו לא משתוללים ופותחים חנויות של 50-70 מ"ר. הקניונים מאמינים בנו ובשוני שלנו מהשוק.

שמרנו על השפיות שלנו. לא לקחנו כל דבר ונלחמנו על כל עסקה. הקניונים עוזרים לנו גם בבינוי וגם בפינוי אם צריך ואנחנו מקבלים מיקומים טובים. זו כבר לא ההתחלה הקשה שהיתה לנו במאניה. היום אנחנו באים לקניונים עם כח וגם עם קבלות. יש קניונים כושלים שרק מאניה עובדת בהם טוב. זה חייזר בתוך קניון ולכן הם מאמינים בנו ועוזרים לנו".

 

 

רוצה לרכוש זיכיון של אחת מהרשתות החזקות בארץ? התקשר עכשיו 1700-720-720 או לחץ כאן.

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

ממלכת החלבה והטחינה

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567