כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות איי לק
זכיינות קופיקס
זכיינות סחוט
זכיינות קפנטו
זכיינות ג'נטלמן
קפה ג'ו_GO
זכיינות אספרסו בר
זכיינות עידן 2000

הודיס תביא את ענקית העיצוב היפנית מיניסו

22/02/2017
הודיס תביא את ענקית העיצוב היפנית מיניסו

קבוצת הודיס־קסטרו מביאה לישראל רשת קמעונאית חדשה. הקבוצה תפתח בישראל רשת למותג האקססוריז היפני הזול MINISO.

יוסי גביזון, בעל השליטה בקבוצת הודיס־קרולינה למקה, ניהל בחודשים האחרונים את המו"מ על קבלת הזיכיון למותג הבינלאומי וצפוי לחתום בקרוב על העסקה. מדובר במותג ראשון שייבאו ביחד שתי קבוצות האופנה, לאחר שבאגוסט האחרון רכשה קסטרו 26.4% מקבוצת הודיס לפי שווי של 356 מיליון שקל.
הסניף הראשון צפוי להיפתח בארץ במהלך השנה ועד סוף 2017 מתכננת הקבוצה לפתוח בין חמש לשבע חנויות בקניונים. בעולם מפעיל המותג — שמקורו ביפן אך עיקר הפעילות שלו היא בסין — חנויות שגודלן נע בין 150 מ"ר ל־900 מ"ר. הודיס מחפשת לוקיישנים לחנויות בגודל 200–250 מ"ר, וכבר פנתה לקבוצות הנדל"ן המובילות. MINISO הוא מותג שנוסד בטוקיו ב־2013. בתוך שלוש שנים פתחה הרשת יותר מ־1,800 חנויות, והיא נמצאת בתנופת התרחבות. מדי חודש פותח המותג בין 80 ל־100 חנויות חדשות ועד 2020, לפי הערכות החברה, הוא צפוי למנות 6,000  חנויות ולהגיע להכנסות של 9 מיליארד דולר. לפי נתוני החברה, ב־2015 גלגל המותג בעולם 5 מיליארד יואן סיני, וב־2016 זינקו הכנסותיו ל־10 מיליארד יואן סיני (כ־1.5 מיליארד דולר).  ברשת נמכרים אלפי מוצרים ובהם גאדג'טים, כלי בית, אקססוריז, מוצרי

טיפוח, ציוד משרדי, מתנות, מוצרי מזון ואביזרים לסלולרי. המותג משיק מוצרים חדשים אחת לשבוע, והקונספט שלו הוא מוצרים מעוצבים במחירים נמוכים.  בישראל יעמוד המחיר הממוצע על 15 שקל לפריט. במיניסו מתארים את עצמם כמי שמביאים את פילוסופיית העיצוב היפנית, אך מאז הקמתה החברה מואשמת בעיקר בכך שהיא מיישמת אמנות סינית של חיקוי והעתקה. הלוגו האדום־לבן של מיניסו דומה לזה של רשת האופנה היפנית יוניקלו, בעוד עיצוב החנויות וקווי המוצרים מזכירים מאוד את אלו של רשת הקמעונאות היפנית היוקרתית מוג'י והרשת היפנית המוזלת דאיסו. בהודיס זיהו נישה חסרה והחליטו לייבא את המותג אף שכבר לפני כשנתיים נבחן על ידי קבוצות קמעונאות ישראליות שהחליטו לא להביא אותו. הרשת צפויה להתחרות ברשתות המוזלות כגון מקס סטוק, אם כי היא מציעה מוצרים  יותר מעוצבים ותיכנס לקניונים בניגוד למקס סטוק שפועל עם חנויות רחוב ובאזורי תעשייה. לקבוצה כיום חמש רשתות: הודיס, קרולינה למקה, טופ טן, אקססורייז ואורבניקה.

 

 

מחפשים זיכיון לאחת מהרשתות המובילות? התקשרו עכשיו 1700-720-720 או לחצו כאן.

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

אותנטי

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567