כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות קפנטו
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות איי לק
זכיינות סחוט
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות אספרסו בר
זכיינות עידן 2000
זכיינות קופיקס
קפה ג'ו_GO

קסטרו במו"מ לרכישת 50% מרשת אורבניקה לפי שווי של כ-200 מיליון שקל

27/11/2016
קסטרו במו"מ לרכישת 50% מרשת אורבניקה לפי שווי של כ-200 מיליון שקל

האם קסטרו, שבבעלות משפחת רוטר, בדרך להכנס לשותפות ברשת הדיסקאונט אורבניקה? חברת האופנה מנהלת מו"מ מתקדם לרכישת 50% מרשת האופנה אורבניקה, שבבעלות קבוצת הודיס, שלושה חודשים לאחר שנכנסה שותפה בקבוצת הודיס בעסקה שלא כללה את המותג אורבניקה. על פי הערכות, המגעים לרכישת מחצית מהרשת מתנהלים לפי שווי של כ-200 מיליון שקל לאורבניקה. בשבוע שעבר הגיע לישראל מייקל גולד, השותף הקנדי ברשת אורבניקה שאינו בעל מניות בחברה, וקיים פגישות עם הנהלת קסטרו.

באוגוסט האחרון קסטרו רכשה 26.4% מקבוצת הודיס שכוללת את רשת אופנת הבייסיק הודיס, רשת המשקפיים קרולינה למקה, ורשתות אביזרי האופנה טופ טן ואקססורייז, לפי שווי של 356.4 מיליון שקל. רשת אורבניקה שמונה חמישה סניפים שהראשון בהם הושק לפני כשנה וחצי לא נכללה בעסקה, אך באותה הכרזה לא הכחישו הצדדים כי הם מעוניינים להרחיב את השותפות גם לאורבניקה. עסקת הרכישה של ארבע החברות מקבוצת הודיס מתבצעת בשתי פעימות כאשר בפעימה הראשונה שילמה קסטרו 75 מיליון שקל במזומן ובשלב שני ניתנה לה האופציה להגדיל את אחזקותיה ל-50% לפי שווי של 100 מיליון שקל.

אורבניקה נמצאת בבעלות מספר שותפים, שהראשי בהם הוא יוסי גביזון ושותפים נוספים הם ניצן ישראלי, מריאנו קרפ, אורן בר גיל, אלי גבי, בר רפאלי וציפי רפאלי.

קסטרו והודיס הכחישו היום את דבר המו"מ. יוסי גביזון, בעלי הודיס, מסר: "הייתי שמח למכור חלק מאורבניקה אבל זה לא תלוי בי אלא בשותף הקנדי. לפני כשנה פנו אלי שלוש חברות, אחת מהן קסטרו, ואחת חברה פיננסית אבל הקנדי לא הביע עניין למכור. מאז לא השתנה דבר. הקנדי לא הגיע לארץ ולא דיברנו איתו על זה. חשבנו שיהיה נכון לדבר על זה שנה לאחר עסקת הודיס".

 

גם בקבוצת קסטרו הכחישו שמתקיימים מגעים. "אין זה סוד שקסטרו רצתה ורוצה את אורבניקה אך הנושא תלוי בשותף הקנדי של האחרונה, כפי שציינו בעבר. כיום לא מתנהל מו"מ בנושא", נמסר מהחברה.

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

בית הפול

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567