כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


קפה ג'ו_GO
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות איי לק
זכיינות עידן 2000
זכיינות קפנטו
זכיינות קופיקס
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות אספרסו בר
זכיינות סחוט

ממשיכה להידרדר: קבוצת בריל עברה להפסד בשנת 2015

ההפסד התפעולי העיקרי, בהיקף של כ-4 מיליון שקל, נגרם במגזר שיווק ביגוד ואביזרים
30/03/2016
ממשיכה להידרדר: קבוצת בריל עברה להפסד בשנת 2015

נמשכת ההרעה בתוצאות של קבוצת בריל . הקבוצה, שנפגעה בעבר קשות מהפסקת ייצור הנעליים לצה"ל, מתקשה להתרומם במגזרי פעילותה האחרים. הקבוצה חתמה את שנת 2015 עם הפסד של 3.2 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 4.2 מיליון שקל בשנת 2014. בריל מחזיקה ברשתות: גלי, סולוג, לי קופר, ניין ווסט, אן קליין, איזי ספיריט וכל נעל סנטר. בנוסף, היא מחזיקה ב-50% מהמותגים נאוטיקה וטימברלנד, באמצעות חברת אס.בי.אן. מכירות הקבוצה עלו אשתקד ב-12.7% והסתכמו ב-619.8 מיליון שקל. הפעילות כולה נהנתה מרווחיות גולמית של 50%, שהתבטאה בשחיקה לעומת שיעור של 53.2% בשנת 2014. הרווח התפעולי צנח חדות ב-67% והסתכם ב-4.2 מיליון שקל בלבד, לעומת רווח תפעולי של 12.7 מיליון שקל. במקביל, שיעור הרווחיות הגולמית ירד מ-2.3% ל-0.7% בלבד. המכירות של בריל פאשן, הכוללות את רשת לי קופר, עלו בשיעור מזערי של 1.5% כתוצאה מפתיחת חנויות, כשהרשת כולה סבלה מחנויות זהות. הפעילות הניבה רווח תפעולי של 1.7 מיליון שקל (1.8% מהמכירות). הפעילות הרווחית ביותר של החברה היא החזקתה באס.בי.אן כאמור, שהניבה רווח תפעולי של 24 מיליון שקל על מכירות של 161.8 מיליון שקל. לחברה שתי פעילויות הפסדיות. תחום שיווק הנעליים מחברת סופר ברנדס הניב הפסד של 167 אלף שקל, אך ההפסד התפעולי העיקרי, בהיקף של כ-4 מיליון שקל, נגרם במגזר שיווק ביגוד ואביזרים מיבוא ורכש מקומי בחברה. חברת בריל מתכננת להרחיב את פעילותה השנה באמצעות כניסה למכירות מקוונות, ובכוונתה להשיק אתר כזה עוד השנה. לחברה מועדון לקוחות המונה 200 אלף חברים ובכוונתה לצרף אליו גם את הרשתות נאוטיקה וטימברלנד. ייצוין כי במהלך 2015 ביצעה החברה שורה של שינויים ארגוניים במטרה להתייעל ולשפר את יכולתה להתמודד בתחרות המתגברת בשוק. במסגרת זו בוצעו שינויים פרסונליים בתפקידי הסמנכ"לים, מחסני החברה אוחדו והועברו למרלו"ג חדש ביבנה, וכן הועברו משרדי החברה.

 

 

מעוניינים בזיכיון של אחת מהרשתות החזקות בשוק? לחצו כאן

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

אותנטי

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567