כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


קפה ג'ו_GO
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות עידן 2000
זכיינות קפנטו
זכיינות קופיקס
זכיינות איי לק
זכיינות סחוט
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות אספרסו בר

רשת בגדי הילדים epk סוגרת שלושה מתוך שבעה סניפים

20/12/2015
רשת בגדי הילדים epk סוגרת שלושה מתוך שבעה סניפים

עוד מותג אופנה קטן מתקשה לשרוד את הירידה במכירות בשוק האופנה. רשת חנויות בגדי הילדים epk סוגרת סניפים. בסוף החודש תסגור הרשת שני סניפים בירושלים — בקניון עזריאלי מלחה ובקניון רמות — שחוזה השכירות בהם הסתיים, והרשת בחרה שלא לממש את האופציה להאריך אותו. סניף נוסף שעתידה הרשת לסגור בחודשים הקרובים הוא הסניף בקניון איילון.

מדובר בשלושה מתוך שבעה סניפים שהרשת מפעילה בישראל. שכר הדירה ודמי הניהול הממוצעים ש־epk משלמת עומד על 30% ביחס לפדיונות של החנויות — מדובר בעלויות תפעול גבוהות במיוחד שמקשות על הרשת להיות רווחית. הרשת ממוצבת במחירי ביניים והמותג נחשב למותג איכותי, אך הפריסה שלו מצומצמת מאוד. לפני כשנה נסגר סניף הרשת בחיפה, ולפני כמה שנים נסגר סניף נוסף במתחם פולג בנתניה.

מקורו של מותג בגדי ילדים epk בוונצואלה. הרשת הושקה בישראל בשנת 2010 על ידי משפחת משען, משפחה יהודית מוונצואלה שהחליטה להשקיע בישראל, והיא מנוהלת על ידי רן שכטר (בן משפחה — א"י). עם כניסתה לישראל הצהירו בעלי הזיכיון כי בכוונתם לפתוח 12–16 חנויות בתוך שנתיים. בשיאה מנתה הרשת תשעה סניפים. סיפורה של epk הוא סיפור הקושי של מותגים קטנים ובינוניים לשרוד את התחרות הקשה בענף האופנה מול מותגים בינלאומיים, שנכנסו לישראל באמצעות קבוצות קמעונאות גדולות, את הירידה במכירות ואת שכר הדירה ועלויות התפעול בקניונים, שלמרות המצב ממשיכים לעלות.

לנוכח התחרות העזה בשוק בגדי הילדים נאלצה הרשת להוריד מחירים, וחלק מהפריטים הוזלו עד 40%, הוזלה שהעמיקה עוד יותר את הפגיעה בפדיונות החנויות. לנוכח הירידה בפדיונות הפסיקה הרשת להשקיע משאבים בשיווק ובפרסום. שכטר אינו מכחיש שהוא מתקשה להתמודד עם המצב בשוק. "מאז מבצע צוק איתן שוק האופנה בירידה", הוא אומר. "הכנסות הרשת ירדו בממוצע ב־20% השנה לעומת שנת 2014. התמונה האמיתית היא שיש פה שחקנים גדולים שמצבם שונה מהשחקנים הקטנים והם מקבלים תנאים מסחריים טובים יותר. פנינו לקניונים וביקשנו הורדה בשכר הדירה. במקומות שנתקלנו בסירוב החלטנו לא לחדש חוזים".

 

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

בית הפול

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567