כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות קופיקס
זכיינות עידן 2000
קפה ג'ו_GO
זכיינות סחוט
זכיינות אספרסו בר
זכיינות איי לק
זכיינות קפנטו
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות בליקר בייקרי

פוקס מוזילה את הבגדים גם ברשת The Children's Place

במקביל, הרשת מצמצמת את המבצעים במהלך העונה כולה ■ המנכ"לית מיכל ריבקינד: "פתחנו את הרשת, למדנו מה השוק מחפש, ואנחנו רוצים להיות יותר טובים ממה שהיינו"
27/04/2015
פוקס מוזילה את הבגדים גם ברשת The Children's Place

אחרי ההחלטה להוזיל את מחירי המחירון ברשת אמריקן איגל, קבוצת פוקס מוזילה גם את מחירי המחירון ברשת בגדי הילדים האמריקאית The Children's Place. היום (ב') הציגה מנכ"לית הרשת, מיכל ריבקינד, את השינוי במדיניות התמחור של הרשת, שבבסיסו הוזלה של המוצרים בתחילת העונה. במקביל, הרשת מצמצמת את המבצעים במהלך העונה כולה.

הרעיון הוא שהמחיר הממוצע שתגבה הרשת לפריט במהלך עונה שלמה, לא ישתנה. בחלק מהמקרים, גם המחיר הממוצע לפריט יירד.

כך למשל, חולצות פולו, שנמכרו אשתקד ב-60 שקל, כשחולצה שנייה הוצעה ב-50% הנחה, נמכרות כעת במחיר מחירון של 40 שקל - הוזלה של 33% ממחיר המחירון והוזלה של כ-10% מהמחיר הממוצע שבו נמכר הפריט בפועל.

אשתקד הוצעו ברשת ג'ינסים לילדים במחיר של 120 שקל, כשמחיר המבצע ירד ל-100 שקל לתקופה מסוימת ואפילו ל-80 שקל. כעת, כבר בתחילת העונה מחירי הג'ינסים עומדים על 80 שקל - הוזלה של 33% ממחיר המחירון.

דוגמאות נוספות כוללות מכנסיים לילדות, שאשתקד תומחרו במחיר התחלתי של 100 שקל, וחלקם במחיר התחלתי של 80 שקל, וכעת עומד מחירם על 60 שקל - הוזלה של עד 40%.

גם שמלות שתומחרו אשתקד במחיר התחלתי של 80 שקל, תומחרו השנה במחיר התחלתי של 60 שקל.

תגובה לתחרות

השינוי במדיניות התמחור של הרשת בא, בין היתר, כתגובה להתגברות התחרות בקטגוריית בגדי הילדים, שהתעוררה גם במסגרת פעילות נרחבת של קסטרו קידס בגזרה.

בנוסף, The Children's Place ישראל צועדת במדיניות החדשה אחרי החברה העולמית, שמוזילה מחירים כבר בתחילת עונה כדי למשוך לקוחות שמבקשים להצטייד לקראת העונה.

"אם בתחילת הדרך מיצבנו את עצמנו מול חברות האופנה, היום אנחנו רוצים להיות מובילים גם מול הבייסיק. כרגע לא יהיו מבצעים. הרעיון הוא שיבואו לקנות אצלנו ולא יחכו למבצע", אומרת ריבקינד.

- האסטרטגיה שלכם הייתה מוטעית?

"לא. פתחנו את הרשת, למדנו מה השוק מחפש, ואנחנו רוצים להיות יותר טובים ממה שהיינו".

- כיצד ישפיע התמחור החדש על המותג-האח פוקס?

"הקטגוריות שונות. אני לא יודעת בכמה נמכר ג'ינס בפוקס. אין חולצות פולו בפוקס. פוקס בנויה על מוצרים אחרים".

- עדיין אלה שתי רשתות בייסיק?

"ב-The Children's Place יש הרבה בייסיק, אבל היא רשת אופנה".

- הרווחיות תיפגע?

"לא, משום שכשאני עושה פחות מבצעים, אני לא יכולה לפגוע ברווחיות. בממוצע המחיר יישאר אותו מחיר, אבל אם פעם היית צריכה לחכות לסוף עונה כדי לקנות במחירים אטרקטיביים - היום את יכולה לקנות במחירים האלה בתחילת העונה".

 

מתעניין/ת בפגישת יעוץ לרכישת זיכיון בתחום האופנה? לחץ/י כאן

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

נטושקה

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567