כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות קפנטו
זכיינות סחוט
זכיינות עידן 2000
קפה ג'ו_GO
זכיינות קופיקס
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות איי לק
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות אספרסו בר

רשת Celio מרחיבה את הסניפים ומשיקה קונספט חדש למותג

פישמן רשתות קיבלה זיכיון מחודש למותג ל-10 שנים נוספות בישראל
30/03/2015
רשת Celio מרחיבה את הסניפים ומשיקה קונספט חדש למותג

רשת האופנה Celio מרחיבה את רצפת המכירה בסניפים ומשיקה קונספט חדש למותג, הכולל מדיניות תמחור חדשה. המהלך הרחב מגיע בעקבות הסכם זיכיון חדש שנחתם בינואר השנה בין פישמן רשתות ל-Celio העולמית, המעניק לפישמן רשתות זיכיון מחודש למותג ל-10 שנים נוספות בישראל.

כחלק מכך, החנויות בארץ מורחבות לגודל של 200 מ"ר, והן כוללות קולקציות רחבות יותר של המותג, שבהן בכל קטגוריה ישנה הצעה במחיר נמוך.

לדברי שגיב שקד, מנכ"לית Celio ישראל, "כבר ב-1985, כשרשת Celio הוקמה בצרפת, היא הוקמה כרשת ואליו פור מאני המעניקה את המוצר הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. אפשר למצוא מוצר במחיר נמוך יותר, אבל אם תשוו את איכות המוצר, את סוג הבד ואת איכות התפירה - לעולם לא תגיעו למוצר משתווה במחיר".

כל קטגוריה כוללת מוצר ב-First Price, שהוא המחיר הנמוך בקטגוריה והמאפשר לרשת מענה טוב יותר בתחרות. כך לדוגמה, חולצת טי שירט נמכרת ב-59 שקל, מכנסיים ארוכים ב-179 שקל, וחולצות מכופתרות ב-149 שקל.

רשת Celio סיימה את שנת 2014 עם מכירות של 80 מיליון שקל (ללא מע"מ), ומצפה לסיים את שנת 2015 עם מכירות של 100 מיליון שקל.

לדברי שקד, עד כה הרחיבה הרשת את רצפת המכירה ב-7 חנויות מתוך 35, וכל החנויות ששופצו עלו במכירות בשיעור של 25%-35%.

מצפים לגידול במכירות

מלבד הרחבת רצפת המכירה, הקונספט החדש כולל תצוגה פרונטלית של בגדים. שני האלמנטים האלה הגיעו בעקבות מחקר של חברת שיווק צרפתית שבחנה את הרגלי הצריכה הגבריים, כמו גם את זמן השהייה של הגברים בחנויות.

לדברי שקד, "היתרון העצום שלנו באיכות הוא גם החיסרון שלנו. בזמן שגבר צרפתי מחליף קולקציה כל עונה, גבר ישראלי קונה לפי הצורך. כשהמוצר שלך כל-כך איכותי, המחזוריות בקטגוריה היא דו-שנתית".

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

ממלכת החלבה והטחינה

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567