כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


קפה ג'ו_GO
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות קופיקס
זכיינות עידן 2000
זכיינות אספרסו בר
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות קפנטו
זכיינות סחוט
זכיינות איי לק

רשת בגדי הילדים מיננה (Minene) מתרחבת לחו"ל.

הרשת הישראלית פתחה במדינה באמצעות זכיין 3 חנויות ובמקביל מפיצה את המותג בסיטונאות ב־20 מדינות: "מקווים לפתוח תוך שנתיים 10 חנויות בעולם"
2/02/2015
רשת בגדי הילדים מיננה (Minene) מתרחבת לחו"ל.

 

 

רשת בגדי הילדים מיננה (Minene) מתרחבת לחו"ל. ל"כלכליסט" נודע כי הרשת שבבעלות מיטל שני, ענת בן דב־צברי וקרן לוי שוהם, פתחה בשנה האחרונה שתי חנויות בקניונים בבולגריה. בחודש האחרון נפתחה חנות שלישית במדינה, שפועלת תחת שם המותג.


שלוש החנויות נפתחו באמצעות זכיין שמשמש כמפיץ של מיננה בבולגריה ומוכר את המותג לבתי כלבו וחנויות פרטיות. גודל כל אחת מהחנויות נע בין 50 ל־100 מ"ר וההשקעה הממוצעת בהן מוערכת ב־700 אלף יורו. עד סוף 2015 צפוי הזכיין בבולגריה לפתוח למותג שתי חנויות נוספות. עוד נודע, כי החברה מנהלת מגעים עם המפיץ שלה באיטליה במטרה לפתוח רשת חנויות גם שם.

מיננה משווקת בסיטונאות את בגדי הילדים שלה ל־20 מדינות, ביניהן אנגליה, גרמניה, איטליה, ספרד, צרפת, הולנד, יפן, קנדה, וארה"ב. המותג משווק בבתי כלבו, ובין היתר גם ברשתות טויס אר אס, מאמאס אנד פאפאס וג'ון לואיס.  

 
"הפוקוס שלנו ל־2015 הוא הרחבת השיווק בחו"ל. הצבנו יעד להגיע בתוך שלוש שנים ל־40 מדינות שבהן יופץ המותג, ולשלב בחלק מהמדינות גם חנויות קונספט לצד המכירה בסיטונאות", אומרת מנכ"לית הרשת קרן לוי שוהם. "אנחנו מקווים להגיע בתוך שנתיים לעשר חנויות קונספט בעולם".

מיננה התחרתה בעבר על רכישת מותג "ילדותי" שהגיע לכינוס נכסים לאחר שצבר חובות בהיקף 10 מיליון שקל. מיננה הציעה על המותג 130 אלף שקל, אך לבסוף היתה זו רשת בייבי סטאר שבבעלות אברי קציר ודניאל דווידוביץ' שהציעה 150 אלף שקל וזכתה במותג.

מיננה (הילד שלי – בספרדית) מפעילה בישראל שלושה סניפים שפועלים ברשפון, ביהודה מכבי בתל אביב והחל משבוע שעבר גם בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. היא משווקת את מוצריה ל־200 חנויות בוטיק נוספות ברחבי הארץ. כמו כן, מפעילה הרשת נקודות מכירה בקונספט של חנות בתוך חנות ב־12 סניפי רשת התינוקות מוצצים. "בישראל נפתח אולי עוד חנות אחת, אבל לא בשלב הקרוב", אומרת לוי שוהם. "אנחנו רוצות להיות מפוקסות על חו"ל, ובארץ יש לנו פריסה טובה וחשיפה גבוהה בחנויות בוטיק".

 

מתעניין/ת בפגישת יעוץ והכוונה לזיכיון בתחום בגדי ילדים? לחץ/י כאן

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

ממלכת החלבה והטחינה

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567