כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות איי לק
זכיינות עידן 2000
זכיינות קופיקס
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות אספרסו בר
זכיינות סחוט
זכיינות קפנטו
קפה ג'ו_GO
זכיינות ג'נטלמן

מחוץ לקניון: חזייה ב-20 ש', 4 פוטר ב-100 ש'

לא רק באינטרנט או בשוק: סלקט, זברה, ביג שופ ותפוז הן כמה מהרשתות הזולות שמוכרות 5 חולצות ב-100 שקל ו-5 גרביים ב-15 שקל, מגלגלות יחד מאות מיליוני שקלים בשנה, וטוענות שהן לא נופלות באיכות מפוקס. "בשנים האחרונות, מגיעים אלינו צרכנים שבעבר לא היו דורכים בחנויות שלנו"
22/12/2014
מחוץ לקניון: חזייה ב-20 ש', 4 פוטר ב-100 ש'

סניף חדש של רשת סלקט, נפתח השבוע במתחם המרכז הישראלי לריהוט, ראשון לציון מערב. חנות ענק בגודל 1,000 מ"ר. עלות ההקמה: כ-4 מיליון שקל. שווי שלושת מסכי הלד (אחד מהם באורך 40 מ') שהוצבו בחנות ומחוצה לה: 600 אלף שקל. האם שמעתם בכלל על הרשת הזאת, שהוקמה ב-1994 ולה 8 סניפים מקריית שמונה ועד אילת? לא בהכרח. האם ידעתם שמוכרים שם חמישיית גרבי נשים ב-15 שקל, פיג'מות לילדים ב-9.90 שקלים, חזיות ב-20 שקלים ו-3 חולצות מכופתרות ב-100 שקל, מחירים שנמוכים כמעט כמו המחירים בשוק, רק עם תאי הלבשה ואפשרות להחלפה?
 

סלקט היא אחת מיני רשתות רבות שנמצאות מחוץ לשיח המרכזי בעולם האופנה, אך מגלגלות עשרות מיליוני שקלים בשנה ויחד: מאות מיליונים. הן כמעט שלא מפרסמות, רובן לא נמצאות בקניונים, אלא בפאוור סנטרים ובמרכזים מסחריים. יש להן מודל עסקי אחר מזה של פוקס, קסטרו, H&M, זארה, המשביר לצרכן ו-H&O. אלה רשתות דיסקאונט – מחיריהן נמוכים מהממוצע בשוק כבר בתחילת העונה. 

רשת חדשה וזולה מתגאה באופנה תוצרת הארץ

 

בעוד שרוב חברות האופנה הישראליות מייצרות בגדים בסין, רשת חדשה בשם "דניאל גירל" מוכרת תוצרת הארץ ומתגאה בזה. הבעלים פתחו חנות שממותגת ברוח הציונות בדיזנגוף סנטר ובקרוב יפתחו חנות נוספת בקניון גבעתיים. העיצוב נעשה בדרום ת"א, התפירה בטמרה ולפעמים גם בשטחים והמחירים: 70-19 שקלים. "אנחנו תורמים לתעשייה בישראל ויותר זולים מרשתות שמייצרות בסין"
 
לשם השוואה, בפוקס מוכרים כעת בסוף עונה, 3 חולצות פוטר בכ-120 שקל או 2 ב-99 שקל. לעומת זאת, בכל רשתות הדיסקאונט מוכרים 3 פוטרים ב-100 שקל או 4 ב-100 שקל. המחיר לפוטר נמוך אצלן בכמה אחוזים טובים. עוד השוואה: מצאנו שלישיית גרביים ב-35 שקל ב-H&O. ברשתות הזולות אפשר למצוא שלישייה ב-12 שקל או חמישייה ב-20-15 שקל.
  
כולן מוכרות את אותן מותגים ויש להן מותג פרטי
 
הרשתות הזולות מתפקדות כמו סופרמרקט: הן מחזיקות כולן את אותם מותגים (בוורלי הילס פולו, דיאדורה, פילה, סריגמיש, בגדי ילדים עם הדפסי הלו קיטי, בוב הבנאי וספיידרמן ומותגים של שי סחר כמו "פינק" ופנינה רוזנבלום) וכל אחת מטפחת מותג פרטי משלה, אחד או יותר. כולן גם מדפיסות סמלי בית-ספר על בגדים (שכן עיקר עסקיהן בחורף זו מכירת פוטרים).
 
 
הן מוכרות בגדים לכל המשפחה, כמו המשביר ו-H&O, אך אם המשביר מוכר במחיר גבוה בתחילת עונה וחותך אותו כמה פעמים עד סוף העונה, אז מחיריו מתקרבים למחיריהן, אצלן המחירים נמוכים כבר בתחילת העונה ובהמשך, יש מבצעי כמות שמתרבים.

האנגר, תפוז, סטוצ'י, זברה, ביג שופ, עומר אל מוכתר all mall, פוזה וסלקשן, אלה שמות הרשתות שפועלות בהצלחה מחוץ לקניונים (וזברה: גם בתוכם). בפתיחת החנות החדשה שלה, סלקט מבקשת להתקרב בעיצוב (מחלקות, סידור המדפים) ובחוויית הקנייה (מספר קופות, יותר תאי הלבשה, הכל חדש ונוצץ) לחנות של רשת אופנה שאינה דיסקאונט. במחירים היא נשארת ברמת הרצפה, כי זול זה השלד והשרירים של הרשתות הללו.

 

הרשתות הזולות מוכרות לא רק בייסיק, אלא גם פריטי אופנה, בעיקר אופנת נשים, אבל בסלקט למשל, אופנה מהווה אחוז קטן מההיצע. פריטי האופנה זולים, אבל לא מאוד זולים כמו פריטי הבייסיק לכל המשפחה. אפשר למצוא פריטי אופנה זולים באותה מידה ואף יותר ברשתות כמו פוראבר 21, ורשתות האופנה הישראליות שפנו בשנים האחרונות לדיסקאונט, כמו טוונטי סיקס ותמנון.
 
 איך המחירים נמוכים? קונים בזול ומשלמים פחות שכירות
 
"זה סניף הדגל שלנו וזה הקונספט החדש שלנו, כך שכל הסניפים בסופו של דבר ייראו כך", אמר ל-ynet אלון דויטש, אחד מבעלי הרשת. "המחזור שלנו עומד על 60 מיליון שקל ב-2014. עם החנות הזאת, נגיע ל-75 מיליון שקל בשנה".

איך אתם מצליחים לשמור על מחירים נוחים?
 
 "אנחנו מייצרים במפעלים של הגדולים: נייק ואדידס ובכל זאת יודעים איך לקנות בזול. בנוסף, אם בקניונים משלמים 400 שקל למ"ר, פה אנחנו משלמים 120 שקל למ"ר".


 זול זה אומר איכות נמוכה?
 
 "לא. אנחנו נלחמים על האיכות והמחיר כל הזמן. האיכות חשובה ללקוחות שלנו כמו המחיר. את חולצות בית הספר שלי אני מייצר בבנגלדש ולא בארץ כי שם האיכות טובה יותר. קפוצ'ונים המיועדים לבית-הספר, אנחנו מוכרים במשקל של 180 גרם בעוד שהאחרים מוכרים 140 גרם".
 

 

מתעניין/ת בפגישת יעוץ והכוונה? לחץ/י כאן


 
 


 

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

נטושקה

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567