כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות סחוט
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות קפנטו
זכיינות אספרסו בר
זכיינות קופיקס
זכיינות איי לק
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות עידן 2000
קפה ג'ו_GO

אמריקן איגל תרכוש מחצית מפעילות המותג בישראל

18/11/2014
אמריקן איגל תרכוש מחצית מפעילות המותג בישראל

 

על פי מזכר הבנות שנחתם בין החברה הבינלאומית לבין קבוצת פוקס, בעלת הזכיון לשיווק המותג בישראל, תרכוש אמריקן איגל 50% מפעילות הרשתות אמריקן איגל ומותג ההלבשה התחתונה 'ארי' בארץ. רכישת הפעילות תבוצע לפי שווי ההשקעה של קבוצת פוקס במותג עד היום. בנוסף, לאמריקן איגל תהיה אופציה לרכוש את יתרת המניות תמורת דולר אחד בלבד.
 
אמריקן איגל מונה כיום 34 חנויות בישראל, מתוכן 5 חנויות עצמאיות של המותג 'ארי'. מזכר ההבנות קובע גם כי במידה והצדדים יהיו מרוצים מהשותפות, היא תורחב למדינות נוספות בעולם.
 
בעלי פוקס, הראל ויזל, יתחייב בפני אמריקן איגל לנהל את השותפות למשך שנתיים מיום החתימה על החוזה. הצדדים ינהלו מו"מ בנוגע לשותפות וינסו להגיע להבנות בתוך 90 יום. במידה ולא תהיה הסכמה, יישאר על כנו הסכם הזכיון הנוכחי של קבוצת פוקס למותג האמריקאי.
 
 עלייה במכירות, ירידה ברווח הנקי
 
בתוך כך דיווחה החברה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי 2014. מחזור המכירות עלה ברבעון ב-3.2% והסתכם ב- 265 מיליון שקל, לעומת 256.8 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד. העלייה במכירות נובעת מגידול בשטחי מסחר ומהשקת מותג הילדים האמריקאי ד'ה צ'ילדרנס פלייס' שמונה כיום 21 חנויות, וקוזזה בחלקה מהשלכות השליליות של מבצע צוק איתן אשר פגע במכירות החברה.
 
למרות העלייה במכירות, רשמה פוקס ברבעון ירידה של 14% ברווח הנקי והוא הסתכם ב-18 מיליון שקל לעומת 21 מיליון שקל ברבעון מקביל 2013. כמו מתחרותיה, גם פוקס סבלה ברבעון הנוכחי שהלכות מבצע צוק איתן שגרמו לירידה במכירות.
 
הרווח הגולמי ברבעון הסתכם ב-153.7 מיליון שקל לעומת 150 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד, אך שיעור הרווחיות הגולמית ירד ב-0.4% מ-58.4% ברבעון מקביל אשתקד ל-58% ברבעון הנוכחי. הירידה בשיעור הרווח הגולמי ברבעון השלישי נובעת מגידול בשיעור ההנחות שנתנה הקבוצה ללקוחות בארץ, יחד עם זאת, הירידה בשיעור הרווח הגולמי קוזזה בחלקה מירידה בשער החליפין של הדולר אל מול השקל.
 
הרווח התפעולי של פוקס ברבעון ירד ב-68% והסתכם ב-9.6 מיליון שקל (3.6% מהמכירות) לעומת 30.6 מיליון שקל (11.9% מהמכירות) ברבעון מקביל אשתקד.

 

מתעניין/ת בפגישת יעוץ? לחץ/י כאן 
 

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

ממלכת החלבה והטחינה

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567