כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות קפנטו
זכיינות איי לק
זכיינות סחוט
זכיינות אספרסו בר
זכיינות קופיקס
קפה ג'ו_GO
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות עידן 2000
זכיינות בליקר בייקרי

H&O מנסה להתחזק בשוק אופנת הילדים

רשת הקמעונאות H&O מרחיבה את פעילותה בתחום אופנת הילדים. ל"כלכליסט" נודע כי הרשת קיבלה את הזיכיון הבלעדי ליבוא בגדי הילדים והתינוקות של נייקי העולמית הכוללים את מותגי הספורט נייק SB, קונברס ואייר ג'ורדן.
2/10/2014
H&O מנסה להתחזק בשוק אופנת הילדים

בגדי הילדים של נייקי שייכים לקטגוריית אופנת הספורט לילדים, ואינם נמכרים בארץ. תקופת הזיכיון שעליה סיכמה H&O הינה עשר שנים. בשלב ראשון המותגים ייכנסו לכל 36 חנויות H&O בפורמט של "חנות בתוך חנות" (כל מחלקה שבה יימכרו המותגים תשתרע על כ־50 מ"ר). בשלב הבא, במהלך השנה הקרובה, מתכננת H&O לפתוח רשת עצמאית שתכלול 25 חנויות, שבהן יימכרו שלושת המותגים. כל אחת מהחנויות העצמאיות תשתרע על 100 מ"ר. עלות ההשקעה בכל חנות תעמוד על כמיליון שקל.

 

סניף H&O ביגאל אלון בת"א. אסטרטגיה דומה לזו שבוצעה בקרטרס  

H&O נקטה באסטרטגיה דומה, כאשר קיבלה את הזיכיון על מותג הילדים האמריקאי קרטרס, שהוכנס בשלב ראשון לחנויות שלה, ורק בשלב שני ל־10 חנויות עצמאיות שנפתחו למותג ולמותג אושקוש (עד סוף השנה ייפתחו 10 חנויות נוספות של שני המותגים).

 מנכ"ל H&O עמיר משה אישר את פרטי הידיעה ומסר כי "הרשת תשקיע 8 מיליון שקל בהכנסת המותגים לשוק, כאשר 6 מיליון שקל מתוכם יופנו לבינוי הקורנרים (המחלקות המיוחדות שבהן יימכרו המותגים – א"י), והיתר לקמפיין השיווקי שלהם". לדברי משה, בתקופת ההשקה יוצעו המותגים בהנחה של 25%.

H&O מבקשת להתחרות עם המותגים, הן ברשתות הקמעונאות הבינלאומיות שנכנסו לארץ והן בזכייניות המקומיות שנכנסו לקטגוריית בגדי הילדים. אמנם מדובר במותגי ספורט, שאינם מתחרים באופן ישיר בבגדי הילדים של קסטרו, הוניגמן או מנגו, אבל יחזקו את אחיזתה של H&O בשוק אופנת הילדים, כאשר יצטרפו למספר לא מבוטל של מותגי אופנה לילדים שבהם מחזיקה הרשת (ובהם, פרט לקרטרס ואושקוש גם צ'מפיון, בגדי ילדים עם דמויות ממותגות, וחליפות של ברצלונה וריאל מדריד). באופן ספציפי, צפויים המותגים להקנות ל־O&H יתרון בתחום אופנת הספורט לילדים.

התחרות בשוק בגדי הילדים הפכה לסוערת בשנתיים האחרונות. בעוד שבעבר שיחקו בזירה זו רק פוקס, הוניגמן, דלתא, זארה, קדס ועוד מספר מצומצם של מותגים, בשנים האחרונות נכנסו לקטגוריה גם רשתות מנגו, H&M, פוראבר 21, קסטרו, ורשת THE CHILDREN'S PLACE, שהפכו את המשבצת לצפופה במיוחד. התחרות בקטגוריה התעצמה, נוכח המגמה ההולכת וגוברת של צרכנים לרכוש בגדי ילדים באתרי קניות בחו"ל.

מתעניין/ת בפגישת יעוץ? לחץ/י כאן

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

תרזה

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567