כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות קפנטו
זכיינות עידן 2000
קפה ג'ו_GO
זכיינות אספרסו בר
זכיינות סחוט
זכיינות קופיקס
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות איי לק

קופי אקספרס מתחרים בקופיקס

רשת קופי אקספרס תציע קפה ב 4 שקלים.
"בעלת הרשת קופיקס יקרנים, הקפה שלנו כמה רמות מעל"
רשת קופי אקספרס מונה 2 סניפים ומצהירה שתפתח עוד 8 סניפים השנה.
24/06/2014
קופי אקספרס מתחרים בקופיקס (הגדל)

המתחרה של קופיקס מוכרת קפה ב-4 שקלים

 

קופי אקספרס, רשת בת שני סניפים, שמתכוונת לפתוח עוד 8 סניפים השנה, החלה למכור קפה של לוואצה ב-4 שקלים. "קופיקס מוכרים ביוקר". שאר הפריטים בתפריט, כולל קפה עם חלב סויה ו-250 גרם פסטה, ימשיכו להימכר ב-5 שקלים. אבי כץ בתגובה: "כל הורדת מחיר של קפה אני רואה בזה הצלחה אישית שלי"

מירב קריסטל Ynet

רשת קופי אקספרס מחדשת את הקרב על מחירי הקפה: החלה למכור את כל סוגי הקפה ב-4 שקלים. מדובר בכוס בגודל "רגיל", "לקחת", אם כי אפשר גם לשבת במקום. קפה עם חלב סויה ימשיך להימכר ב-5 שקלים. לרשת שני סניפים האחד באבן גבירול בת"א והשני במתחם הבורסה בר"ג והיא מוכרת קפה של לוואצה.

"קופיקס מוכרים קפה ביוקר, הם יקרנים", אמרה ל-ynet טלי חמדי מבעלי הרשת. "והקפה שלנו יותר טוב. כמה רמות מעל", היא טוענת (הקפה שנמכר בקופיקס הוא של זגפרדו מ.ק). השותף שלה אסף בוכבינדר אמר ל-ynet: "אני מזמין את קופיקס שיורידו בעקבותינו את המחיר ל-4 שקלים ושהצרכן יהנה".

אפשר להרוויח על קפה ב-4 שקלים?

חמדי: "כשאנחנו מוכרים לצרכן במחיר כזה, עדיין יש לנו רווח של כ-100%".

למה להוזיל רק את הקפה?

חמדי: "נוזיל עוד מוצרים אם נראה שאפשר".

בוכבינדר: "עשינו שיקלול עלויות וראינו שיש מקום להוזיל. המטרה שלנו היא להוזיל הכל למינימום, כדי שגם אנחנו נרוויח וגם הלקוח ירוויח. צריך לזכור גם שהקפה שלנו איכותי, נטחן במקום, לא בא בקפסולות כמו ב-yellow".

איך המכירות עד כה?

חמדי: "מדהימות אנחנו מוכרים מאות כוסות קפה ביום. אנשים עוברים פה ולא תמיד שמים לב למחיר, קונים ויש להם הפתעה בקופה. הם נדהמים שואלים אם התבלבלנו בעודף. משפחה שלמה יכולה לשבת פה ולאכול ארוחה שלמה בכלום כסף".

איך זה שרשתות אחרות עדיין מוכרות קפה לקחת במחיר גבוה?

"זה מטורף אין לי מושג. אני מבינה שיש עלויות תפעול כשמדובר במקומות ישיבה, או בנתב"ג, אבל כשעבדתי בהרצליה, הייתי קונה קפה ומאפה מדי בוקר בקרוב ל-30 שקל. זה מוגזם ולא ברור. הקפה שלנו לא פחות טעים".

בוכבינדר: "15 שקל לקפה זו שחיטה, אבל זכותו של כל אחד למכור באיזה מחיר שהוא רוצה, אי אפשר לאסור את זה עליו".

קופיקס הקדימו אתכם.

חמדי: "חשבנו על זה לפני קופיקס. הרשת שלנו נולדה מתוך המחאה החברתית והם הקדימו אותנו בחודש. אני לא מבינה למה הורים לילדים צריכים לשלם על המוצרים האלה מאות אחוזים יותר בחופש הגדול. אנחנו רוצים לתת פיתרון לבוקר, לצהריים ולערב".

תמכרו גם אלכוהול ב-5 שקלים?

בוכבינדר: "מבדיקה שלנו אין אלכוהול איכותי ב-5 שקלים".

איך השכנים שלכם פה מגיבים למחירים שלכם? (הסניף בת"א ממוקם בסמוך לרשתות כמו פרש, ארומה, רולדין, פיצוציות ופלאפליות).

"רצינו לשים ציליות והגיעו פקחים שאמרו לנו שלא שכנים מהבניין הזמינו אותם. אנחנו מבינים למה. אצלנו בקבוק שתייה עולה 5 שקלים, אצלם 8 שקלים, אבל אני לא חושב שהם מפסידים לקוחות בגללנו".

פסטה, פרישייק וגלידה ב-5 שקלים

בנוסף הרשת החלה למכור פסטה ב-5 שקלים. מדובר במנה בגודל 250 גרם של פסטה פרפקטו של אסם, ברוטב עגבניות או עשבי תיבול. לשם השוואה "מנה חמה" של אותה חברה עולה ברשתות השיווק 9-6 שקלים.

עוד ב-5 שקלים: פרישייק טבעי על בסיס מים או חלב, קיש ירקות, בייגל טוסט, משולש פיצה, כדור גלידה וטילון של הגלידות של פלדמן, זאת בנוסף לכריכים, מיצים ומאפים שהרשת מוכרת ב-5 החודשים האחרונים.

קופיקס החלה לאחרונה למכור גלידות נסטלה ב-5 שקלים וכן פתחה סניפים שהופכים לבר אלכוהול בלילה. הרשת גם תפתח סניף ראשון בתוך קניון. בעקבות קופיקס, רשתות הקפה ארומה ישראל, ארומה ת"א וקפה קפה הורידו את מחירי הקפה לקחת.

אבי כץ: "5 שקלים זה מחיר הוגן"

אבי כץ, הבעלים של קופיקס מסר בתגובה: "כל הורדת מחיר של קפה, אני רואה בזה הצלחה אישית שלי. המחיר של קופיקס הוא פיקסד פרייס: מחיר קבוע. אין הבדלים בין קפה לקפה, עם סויה ואין הבדלים בכריכים, ולא בתה ולא בטילון. הכל ב-5 שקלים ולא בכמה מחירים. כשאדם יוצא מהאוטו עם 10 שקלים הוא יודע שכל החנות שלנו - באותו המחיר.

"כרגע, פנינו לפריסה ארצית. המחיר 5 שקלים משקף מחיר הוגן לצרכן, רווח הוגן למחיר החנות, להחזקת המטה ולכיסוי ההוצאות. מי שיכול למכור בפחות מבורך.

"נכון להיות בבוקר, יש לקופיקס 20 סניפים ועד סוף היום הם ימכרו 50 אלף פריטים. 50 אלף איש הוציאו 5 שקלים במקום 15 שקלים זה ההישג הגדול וכל מי שיכול לשפר את זה מבורך".

 

 

מתעניין/ת בזיכיון של  קופיקס ? לחץ/י כאן

 

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

זכיינות קופיקס

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567