כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות סחוט
זכיינות אספרסו בר
קפה ג'ו_GO
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות קופיקס
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות עידן 2000
זכיינות איי לק
זכיינות קפנטו

הראל ויזל: "יש חברות אופנה שהתחילו להתנהג באסטרטגיה של עוף בשקל"

מנכ"ל קבוצת פוקס שמשיקה היום את דה צ'ילדרנס פלייס יוצא נגד הביקורות לפיהן רשת בגדי הילדים החדשה יקרה בהשוואה למתחרותיה: "יכול להיות שטי שירט ימכר בניו יורק ב-10 שקלים יותר זול. אז אנא הזמן כרטיס טיסה, תוציא ויזה לארה"ב, תזמין מלון ב-400 דולר ללילה בניו יורק, ותרוויח 10 שקלים על הטי שירט"
25/03/2014

קבוצת פוקס השיקה היום רשמית את רשת הילדים הבינלאומית דה צ'ילדרנס פלייס, עם פתיחת החנות בקניון G בכפר סבא. חנויות נוספות של המותג האמריקאי נפתחו באילת, במודיעין, בבית שמש, בנצרת עילית, בטבריה ובירושלים. עד סוף השנה תמנה הרשת 23 חנויות ולדברי ויזל הוא עתיד לחתום על חוזי שכירות עד שנת 2017.

 

בימים האחרונים, לקראת ההשקה, נערכו במספר עיתונים השוואות מחירים בין פריטים של דה צ'ילדרנס פלייס לבין פריטי לבוש של מותגים מתחרים. במרבית הכתבות הוצג המותג כיקר יותר ביחס למתחרים ונמצא כי התמחור בישראל אף גבוה יותר מתמחור המוצרים בארה"ב.

 

הראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס, התייחס בזעם לכתבות ההשוואה ולאסטרטגיית המחיר של המתחרים, מבלי שהסכים לנקוב בשמות המתחרים. "כמעט בכל המותגים בקבוצה שלנו אנחנו מוכרים במחיר הכי זול בישראל. בטח עם מותג כמו דה צ'ילדרנס פלייס, שהוא ווליו פור מאני אמיתי. זה נחמד שהמתחרים שמים שמלה אחת ב-39 שקל לצורך השוואת המחירים של העיתונאים ויתר השמלות בחנות יקרות הרבה יותר משלנו. אם יש שלט של 39 שקל על שמלה אחת, אז אני יודע לשים שלט של 19.90 שקל. אני רואה כמה חברות אופנה שהתחילו להתנהג באסטרטגיה של 'עוף בשקל'. בשמלות אנחנו זולים יותר מארה"ב כי יש למותג מתחרים בארץ שאותם אנחנו צריכים לנצח. צ'ילדרנס זו חנות למאס מרקט.  אם הייתי חושב שזה לואי ויטון הייתי מוכר במחיר אחר".

 

"אני אמיץ גדול אבל לא הייתי פותח סתם 23 חנויות בו זמנית. עשינו מחקרים וגילינו שיש מודעות גבוהה למותג", אמר ויזל והוסיף בציניות: "יכול להיות שהטי שירט של צ'ילדרנס פלייס ימכר בניו יורק ב-10 שקלים יותר זול. אז אנא הזמן כרטיס טיסה, תוציא ויזה לארה"ב, תזמין מלון ב-400 דולר ללילה בניו יורק, ותרוויח 10 שקלים על הטי שירט".

 

דה צ'ילדרנס פלייס מציעה פריטי לבוש בסיסיים וחגיגיים לגילאי אפס עד 14. הרשת מונה בארה"ב ובקנדה 1100 חנויות. בשנת 2012 החלה לפתוח חנויות גם מחוץ לארה"ב וכיום היא מפעילה כ-30 חנויות במזרח התיכון באמצעות זכיינים.

 

 

מתעניין/ת בפגישת יעוץ? לחץ/י כאן

 

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

זכיינות קופיקס

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567