כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות עידן 2000
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות איי לק
זכיינות אספרסו בר
זכיינות קפנטו
קפה ג'ו_GO
זכיינות סחוט
זכיינות קופיקס

ללין שוקלת להפסיק את הקשר עם הזכיין בסינגפור

הרשת חתמה ב־2012 על הסכם ל־5 שנים עם הזכיין המפעיל עבורה 3 חנויות בסינגפור. בשנים האחרונות ביטלה ללין הסכמים עם זכיינים באיטליה ושוויץ
13/03/2014

קבוצת פוקס שוקלת את המשך פעילותה בסינגפור, שם פועלות שלוש חנויות של מותג הסבונים ומוצרי האווירה. ב־2012 חתמה הקבוצה על חוזה עם הזכיין בסינגפור למשך חמש שנים, וכעת מבשרת החברה כי הצדדים שוקלים את המשך ההתקשרות ביניהם. כך עולה מהדו"ח השנתי של פוקס לבורסה.

ברבעון השני של 2012 יצאה ללין משוויץ, שם הפעילה חנות אחת בבזל, לאחר שהזכיין שלה לא עמד בהתחייבויות מולה. עם פתיחת החנות הודיעה החברה כי החוזה מול הזכיין כולל פתיחה של 20 חנויות במדינה, מה שלא התממש בסופו של דבר. באוגוסט 2013 ביטלה החברה גם את הסכם הזיכיון מול הזכיין שלה באיטליה, חברת AFG3, שאף היא לא עמדה לטענת הרשת בהתחייבויות מולה. לאיטליה נכנסה פוקס עם ללין ב־2012, אז פתחה שתי חנויות ברומא ובבולוניה בהשקעה כספית של מיליון יורו. הרשת הצהירה באותה עת כי היא מתכננת לפתוח במדינה 30 חנויות עד סוף 2018 באמצעות הזכיין.

בסך הכל מפעילה ללין 88 חנויות בישראל (הנמצאות בבעלות פוקס) ו־18 חנויות בחו"ל הפועלות באמצעות זכיינים. ב־2014 צפויה ללין לפתוח ארבע חנויות ביפן (מעבר ל־11 החנויות שכבר מפעילה הרשת במדינה), ושתי חנויות בקליפורניה (שיפעלו לצד שתי החנויות הקיימות במדינה).

השבוע התברר כי ללין ממשיכה לצמוח. ב־2013 הסתכמו מכירות החברה ב־135.5 מיליון שקל - עלייה של 8.6% לעומת 2012. פעילות ללין בחו"ל אופיינה בשנה האחרונה בעלייה במכירות וברווח הגולמי לצד ירידה של 1.5% בשיעור הרווחיות הגולמית. ירידה זו נבעה מעלייה במכירות לחו"ל המאופיינות בשיעור נמוך יותר של רווח גולמי מאשר בארץ. בעוד שיעור הרווחיות ממכירות המותג בישראל עומד על 72%, בחו"ל הוא מגיע ל־27%.

ללין מתחרה בישראל ברשתות סבון ובודי שופ וכן ברשתות הפארם ובפרפורמריות, אך נחשבת לשחקנית המובילה את הענף בישראל הן מבחינת פריסת החנויות והן מבחינת חוזק המותג. פוקס השקיעה בפרסום ובשיווק של המותג ללין 5 מיליון שקל בשנה החולפת - כחצי מיליון שקל פחות מהסכום שהופנה לשיווק המותג ב־2012.

 

מתעניין/ת בפגישת יעוץ? לחץ/י כאן

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

זכיינות קופיקס

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567