כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות קופיקס
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות איי לק
זכיינות עידן 2000
זכיינות אספרסו בר
זכיינות קפנטו
זכיינות סחוט
זכיינות בליקר בייקרי
קפה ג'ו_GO

איקאה השקיעה 380 מיליון שקל בהקמת הסניף בקריית אתא

עם פתיחת החנות החדשה צופים ברשת כי בשנת 2014 יבקרו בכל הסניפים 5.4 מיליון איש, ויימכרו בהם 25 מיליון פריטים
25/02/2014
איקאה השקיעה 380 מיליון שקל בהקמת הסניף בקריית אתא (הגדל)

סניף שלישי לאיקאה: הרשת השוודית עולה צפונה, ותשיק ב-11 במארס את הסניף החדש בצמוד לצומת אתא שבקריית אתא. החנות כוללת 51 חדרי תצוגה ו-3 בתים הממחישים עיצוב חדרים וסיטואציות חיים מגוונות.

 

שטחה של החנות משתרע על פני 27 אלף מ"ר, ובהקמתה הושקעו כ-380 מיליון שקל.

 

בין השאר הסניף נבדל מהסניפים הקודמים בקונספט שונה של חיבור לקניון, בתוך מתחם מסחרי - כשמתוך חלונות הראווה שבקניון ניתן יהיה להשקיף אל החנות ולהפך.

 

גם במערך ההסעדה הונהגו שינויים, כמו האפשרות לרכוש כוס קפה במילוי חופשי ב-8 שקלים. חנות המזון השוודית תכלול גם מנות פחות שוודיות, כמו פיצה.

 

"כניסתה של איקאה לאזור הצפון מיישמת בצעד נוסף את חזון איקאה", אומר מנכ"ל רשת איקאה ישראל, שוקי קובלנץ. "עוד בשלבי ההקמה של החנות היינו עדים לתנופת בנייה מוגברת באזור המסחרי של צומת אתא, והחנות כבר מהווה אבן שואבת ליזמים ולבעלי עסקים באזור הצפון.

 

"כפי שנוכחנו לראות בנתניה ובראשון-לציון, אנו מאמינים כי החנות החדשה תהווה מוקד משיכה לתושבי המטרופולין, תוביל ליצירת הזדמנויות בפיתוח המסחרי, התעסוקתי והפנאי, ואף תשפר את איכויות המסחר באזור".

 

עם פתיחת החנות החדשה צופים ברשת כי בשנת 2014 יבקרו בכל הסניפים של איקאה כ-5.4 מיליון איש, ויימכרו בהם כ-25 מיליון פריטים. רצפת המכירה של הרשת בישראל כוללת כעת כ-80 אלף מ"ר.

 

כזכור, בחודש נובמבר האחרון הודיע מתיו ברונפמן, בעל השליטה באיקאה ישראל, על מינויו של קובלנץ למנכ"ל הרשת בישראל. קובלנץ החליף את שלומי גבאי, שפרש מהתפקיד לאחר 10 שנים.

 

קובלנץ כיהן כסמנכ"ל הכספים של איקאה ישראל מאז שנת 2008, ובמסגרת תפקידו ניהל את מערך הכספים והרכש של החברה. הוא היה שותף למערך הניהול של החברה וכן לכל הקשור לפתיחת חנות איקאה בראשון-לציון ולהקמה מחדש של חנות איקאה בנתניה לאחר השריפה.

 

 

מתעניין/ת בפגישת יעוץ? לחץ/י כאן

 

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

סמארטפון

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567