כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות עידן 2000
זכיינות אספרסו בר
זכיינות סחוט
זכיינות איי לק
זכיינות בליקר בייקרי
קפה ג'ו_GO
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות קפנטו
זכיינות קופיקס

הראל ויזל: אין ל-aerie מתחרים אמיתיים בהלבשה תחתונה

קבוצת פוקס פותחת שתי חנויות עצמאיות של מותג ההלבשה התחתונה aerie מבית אמריקן איגל ומתכננת פריסה של 30 חנויות תוך 4 שנים
16/01/2014
הראל ויזל: אין ל-aerie מתחרים אמיתיים בהלבשה תחתונה (הגדל)

קבוצת פוקס מתכננת להסתער על שוק ההלבשה התחתונה עם המותג aerie של חברת אמריקן איגל. הקבוצה פתחה באחרונה שתי חנויות עצמאיות של המותג בקניון עזריאלי בתל-אביב ובגרנד קניון בבאר-שבע, ובשנה הנוכחית היא תפתח 3 חנויות עצמאיות נוספות.

התוכנית היא להגיע לפריסה של 30 חנויות עד שנת 2018. עד כה פעלה החברה במתכונת "חנות בתוך חנות" בסניפי אמריקן איגל.

לפי נתונים שמסרה פוקס, שוק ההלבשה התחתונה בישראל מגלגל 1.95 מיליארד שקל. השחקנית הגדולה ביותר בשוק היא דלתא ישראל, עם נתח כספי של 29.6%. בימים אלה השלימה דלתא את רכישת FIX מלודז'יה רוטקס, רכישה שמגדילה את חלקה בשוק.

לדברי הראל ויזל, מנכ"ל ומבעלי קבוצת פוקס, "אנחנו לא מרגישים שיש מתחרים אמיתיים בשוק ההלבשה התחתונה או מתחרים שיש להם בשורה לשוק. זה כמו לפני 20 שנה. בלי לפגוע, ב-H&M מוכרים רק מחיר. aerie זה כמו העתיד מול העבר".

נתח שוק של 5% בארה"ב

ההחלטה לפתוח חנויות עצמאיות ולפתח את פעילות המותג בישראל באה במקביל לרה-ארגון רחב שביצעה אמריקן איגל עם המותג ברמה הבינלאומית. כחלק מכך, מונתה ג'ניפר פויל למנהלת הפעילות. לפויל יש ניסיון של 25 שנה בקמעונאות בחברות אמריקאיות, לרבות ברשתות בלומינגדיילס, גאפ וג'יי קרו.

פויל זיהתה כבר בתחילת תפקידה לפני 4 שנים את החולשות של המותג aerie. בשיחה עם "גלובס" היא אומרת: "למדתי איך להבריא מותג. יש מרחב ריק ועצום בתעשייה הזו, ואנחנו טיפלנו בצוות, בתהליך ובאסטרטגיה. אנחנו רוצים ש-aerie יהיה עסק של מיליארד דולר".

שוק ההלבשה התחתונה בארצות-הברית מוערך ב-100 מיליארד דולר, כשרק 50% מהן בחנויות מתמחות. נתח השוק של aerie עומד 5%-6%. בשיא הגיעו מכירות המותג ל-300 מיליון דולר, אך אלה נשחקו חלקית בשל סגירת 48 חנויות הפסדיות מתוך 138 חנויות של המותג - אחד מהצעדים הראשונים שעליהם החליטה פויל.

במקביל גייסה החברה לשורותיה מעצבת ותיקה מויקטוריה'ס סיקרט - מותג ההלבשה התחתונה הגדול בצפון אמריקה - ומינתה אותה למעצבת ראשית. פוייל אומרת כי החברה טיפלה לא רק בעיצוב אלא גם במוצר עצמו ובאסטרטגיה, וכי החברה מכוונת כעת לתחרות מול ויקטוריה'ס סיקרט, למרות שלויקטוריה'ס סיקרט יש מחזור מכירות של מיליארדי דולרים.

לדבריה, "למרבה הצער, היה צריך ללכת קצת אחורה, כדי לצעוד קדימה. aerie הוא מותג אופנתי, בגובה העיניים ולא מזויף. אנחנו מתכננים לתקוף את ויקטוריה'ס סיקרט. ויקטוריה'ס סיקרט לא הולכת לשוק הבינלאומי כפי שאנחנו. הם פותחים חנויות ענק - אנחנו פותחים חנויות אינטימיות. הם מתחילים להרגיש אותנו בפעילות באינטרנט".

- מה רמת המחירים שלכם בהשוואה לויקטוריה'ס סיקרטס?

"המחיר שלנו נמוך ב-20%-25% מויקטוריה'ס סיקרט. הפער ביחס למותג pink של ויקטוריה'ס סיקרט נמוך יותר. אנחנו צריכים להיכנס עם מחיר נמוך, ואחרי שנבנה את המותג נוכל להעלות אותו מעט ועדיין להיות מאוד תחרותיים".

- מה המצב הפיננסי של החברה והרווח הגולמי?

"עכשיו יש לנו סוף-סוף מאזן חיובי. ברווח הגולמי היינו לפני שנתיים בקו אדום. אנחנו רוצים לעבור לרווח גולמי דו-ספרתי".

באחרונה השיק המותג aerie מספר בשמים תחת המותג, והכוונה היא להשיק בקרוב קרם גוף וספריי גוף, ובמועד מאוחר יותר גם לקים וליפ-גלוסים.

ישראל היא המקום הראשון שבו נפתחו חנויות עצמאיות של מותג ההלבשה התחתונה, ולדברי פויל, החברה מזהה בישראל פוטנציאל ענק.

תוכנית ההתפתחות הבינלאומית של aerie כוללת פתיחת 70 חנויות חדשות, שיפעלו לצד חנויות אמריקן איגל או כחנויות עצמאיות לחלוטין.

ב-H&M סירבו להגיב לדברים.

 

מתעניין/ת ברכישת זיכיון? לחץ/י כאן

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

זכיינות קופיקס

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567