כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


קפה ג'ו_GO
זכיינות עידן 2000
זכיינות קופיקס
זכיינות אספרסו בר
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות קפנטו
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות סחוט
זכיינות איי לק

הראל ויזל יפעיל בארץ גם חנויות של מייבלין

החברה-הבת של לוריאל בישראל תפתח ב-2014 שלושה סניפים של מותג הקוסמטיקה העממי מייבלין. פוקס תפעיל את הסניפים, אך לא תשמש כזכיינית של המותג. אם הסניפים יצליחו, שיתוף הפעולה עשוי להתרחב לסניפים נוספים
19/12/2013
הראל ויזל יפעיל בארץ גם חנויות של מייבלין (הגדל)

קבוצת פוקס  תפעיל בישראל החל מ־2014 חנויות עצמאיות של מותג הקוסמטיקה מייבלין ניו יורק הנמצא בבעלות קבוצת לוריאל העולמית, כך נודע ל"כלכליסט". בין פוקס ללוריאל קיים הסכם תפעול לחנויות, ולא הסכם זכיינות.

 

תחילה יופעלו על ידי פוקס שלוש חנויות של המותג בפיילוט, ואם אלה יצליחו הן יורחבו לרשת בפריסה רחבה יותר. בלוריאל ישראל, זרוע הפעילות בארץ של ענקית הקוסמטיקה העולמית, סירבו לאשר את המידע בנוגע לזהות הגוף הקמעונאי שאליו חברה היבואנית.

 

רוצים לנצל את יחסיה של פוקס עם הקניונים

 

 שיתוף הפעולה בין פוקס ולוריאל נמצא בחיתוליו, כך שטרם ברור בשלב זה אם החנויות שתפעיל פוקס יהיו חנויות רחוב או שייפתחו בקניונים. עם זאת, בשל העובדה שפוקס נחשבת לאחת מקבוצות הקמעונאות החזקות בישראל, סביר להניח כי לוריאל תבקש לנצל את יחסיה ההדוקים עם הקניונים כדי לפתוח את חנויותיה הראשונות בקניונים מובילים.

 

המטרה המרכזית של יבואנית הקוסמטיקה במהלך היא להעצים את החשיפה של המותג, שבעולם נחשב למותג מוביל במכירות אך בארץ לא הצליח לממש את הפוטנציאל שלו מאז שהחל להימכר כאן ב־1998. לוריאל ישראל לא פועלת כיום כקמעונאית, מלבד חנות עצמאית אחת שפתחה בקניון רמת אביב למותג הטיפוח קיל'ס. עבור היבואנית מדובר בניסיון ראשון להיכנס לשוק הקמעונאות המקומי עם המותג העממי. המהלך משתלב בטרנד של חנויות הקוסמטיקה העצמאיות שנפתחות בשנים האחרונות בישראל.

 

המחירים של מייבלין בחנויותיה בישראל יהיו זהים לאלה שבהם נמכר המותג ברשתות הפארמה ובחנויות הקוסמטיקה הפרטיות, מתוך מטרה שלא לפגוע ביחסים המסחריים בין לוריאל ישראל לרשתות הקמעונאות שבהן נמכר המותג. התמחור יהיה זהה בין היתר גם כדי להגביר את המכירות של המותג בנקודות המכירה ברשתות.

מייבלין הוא מותג קוסמטיקה הממוצב בקטגוריית מוצרי האיפור העממיים עם רמות מחירים נמוכות מאלה של לוריאל פריז. המותג מציע את כל מגוון מוצרי האיפור ופונה לסוגי עור שונים ולקהלי יעד בכל הגילים. בישראל המותג מתחרה במותגי קוסמטיקה כגון ג'ייד, קרליין, רימל ואחרים, ומשווק בכ־300 נקודות מכירה בסופר־פארם, ניו־פארם, המשביר לצרכן, רשת האופנה H&O, ובפרפומריות פרטיות.

 

 הפעילות של מייבלין בחנויות עצמאיות נמצאת בראשיתה גם בחו"ל, ולא רק בישראל: ברומניה מפעיל המותג שלוש חנויות עצמאיות, ובברזיל פועלים 14 דוכנים של מייבלין במרכזים מסחריים.

 

לוריאל ישראל היא חברה־בת של לוריאל העולמית. החברה מייצרת, מייבאת, משווקת ומפיצה את מותגי הקוסמטיקה והבישום לוריאל פריז, לנקום, איב סן לורן, ראלף לורן ועוד. ב־2012 הסתכם מחזור המכירות של החברה בישראל ב־474 מיליון שקל, עלייה של 9.8% במכירות לעומת 2011.

 

 

סינרגיה אפשרית עם הפעילות של ללין

עבור פוקס מדובר בהרחבה נוספת של הפעילות הקמעונאית של הקבוצה בראשותו של הראל ויזל. במרץ 2014 תשיק הקבוצה בישראל את מותג בגדי הילדים האמריקאי דה צ'ילדרנס פלייס, וכפי שנחשף ב"כלכליסט" היא מנהלת מו"מ מתקדם לקבלת זיכיון של מותג הנעליים הסינגפורי צ'רלס אנד קייט. בפורטפוליו המותגים של פוקס נמצאים שמונה מותגים, והכניסה לתחום הקוסמטיקה סינרגטית לקבוצת האופנה שמחזיקה גם במחצית ממניות ללין.

 

פוקס סיימה את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם מכירות של 748 מיליון שקל, עלייה של 16.8% לעומת אשתקד. הרווח התפעולי עלה בתקופה זו ב־26.3% לעומת אשתקד והסתכם ב־91 מיליון שקל.

 

מלוריאל ישראל נמסר בתגובה: "מספר מצומצם של חנויות יתווספו לכ־300 נקודות ההפצה של מייבלין ניו יורק, הנמצאות בעיקר ברשתות הפארם הגדולות. מטרת המהלך היא לפתוח חנויות שיעבירו את חוויית המותג כפי שהיא מקובלת בעולם וייתנו תמיכה לכל נקודות המכירה שמשווקות אותו בארץ. לוריאל ממשיכה לראות ברשתות הפארם את השותף המרכזי שלה, ואין בכוונתה לפעול לפתיחתה של רשת קוסמטיקה עצמאית".

 

 

 

מתעניין/ת בפגישת יעוץ? לחץ/י כאן

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567