כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות קפנטו
זכיינות קופיקס
קפה ג'ו_GO
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות אספרסו בר
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות איי לק
זכיינות סחוט
זכיינות עידן 2000

בורגראנץ' משנה אסטרטגיה ומתחילה לעבוד עם זכיינים

על רקע הקיפאון בשוק המזון המהיר, מחפשת בורגראנץ' זכיינים וכבר חילקה זכיונות לשני סניפים. בעלי הרשת: "זיכיונות יאפשרו לנו להתמקד במיתוג ושיווק"
11/12/2013
בורגראנץ' משנה אסטרטגיה ומתחילה לעבוד עם זכיינים (הגדל)

"מכירות שוק המזון המהיר סובלות בשנה החולפת מהיעדר צמיחה. פתיחת קניונים נוספים מעצימה את הבעיה ויוצרת קניבליזציה לעסקים הקיימים", כך אמר היום ל"כלכליסט" יובל אורגד, מבעלי בורגראנץ', על רקע האסטרטגיה החדשה של הרשת, הכוללת העברת חלק מסניפיה לזכיינים. לדברי אורגד, הרשת נכנסת למהלך "בצורה מאוד מדודה כיוון שהמטרה המרכזית שלנו היא שהזכיין יפעיל את הסניף בצורה אחראית ויאפשר לנו להתמקד בתחומים כמו שיווק ומיתוג. ראיינו השנה עשרות זכיינים פוטנציאליים, אבל חתמנו רק עם שניים מהם על הסכמים".

השבוע פתחה הרשת סניף ראשון בשפרעם, באמצעות זכיין מקומי. אורגד רואה במגזר הערבי פוטנציאל צמיחה משמעותי לרשת. הזדמנות צמיחה נוספת מזהה אורגד במגזר החרדי "היות והרשת מחזיקה בכשרות גבוהה של בד"ץ בית יוסף".

 האחים יובל ואלי אורגד נכנסו לתחום המזון המהיר בשנת 2003, כשרכשו את רשת ברגר קינג כשזו נכנסה לכינוס נכסים. ב־2008 רכשו האחים גם את בורגראנץ' והתמקדו בשיקומה. ב־2010 החליטו האחים להיפרד ממותג ברגר קינג ולאחד את כל סניפיו תחת המותג הישראלי בורגראנץ'. לדברי אורגד, מדובר היה בהחלטה חכמה שסייעה לחזק את הרשת: "המותג בורגראנץ' היה חזק יותר מברגר קינג, והיכולת שלנו להגיב לשינויים בשוק הישראלי תחת מותג בינלאומי היתה מוגבלת. אם היינו רוצים לערוך שינויים בתפריט, כמו אלו שאנו מציגים כעת, ספק אם היינו יכולים לעשות את זה".

השינויים שאליהם מתייחס אורגד נוגעים להתפתחות רשתות המבורגר בוטיק כמו בורגרים, מוזס ובלאק, המציעות אלטרנטיבה הנתפסת כאטרקטיבית יותר מרשתות המזון המהיר. בתגובה לכך מציג אורגד תפריט חדש הכולל מנות ובהן 2–3 המבורגרים קטנים בחמישה טעמים שונים, ובהם גם כבש וקבב. לדברי אורגד, השקת המיני־ראנץ' מהווה סנונית ראשונה בתחרות מול מנות הפרימיום של מסעדות ההמבורגרים הבוטיקיות בישראל. המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של 2 מיליון שקל בהשתתפות כוכבה היווני של מכבי תל אביב בכדורסל סופוקליס שחורציאניטיס.

 

מתעניין/ת בפגישת יעוץ? לחץ/י כאן

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

אולדיס

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567