כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות קפנטו
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות אספרסו בר
זכיינות סחוט
קפה ג'ו_GO
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות איי לק
זכיינות עידן 2000
זכיינות קופיקס

H&M צפויה להעלות מחירים

ענקית האופנה השוודית יוצאת במודל חדש להבטחת תשלום גבוה יותר לעובדי הייצור, וצפויה להעלות את המחירים בחנויות ברחבי העולם
11/12/2013
H&M צפויה להעלות מחירים (הגדל)

עליית מחירים - למטרה טובה: רשת H&M, שנודעה ביכולתה לתרגם את הטרנדים החמים ביותר באופנה לפריטי לבוש במחיר נגיש, צפויה להעלות מחירים בקרוב כתוצאה ממודל כלכלי חדש שנועד לשפר את תנאי השכר של עובדי הייצור במדינות העולם השלישי, בהן השכר החודשי לפועל הוא נמוך מ-70 דולר.

 

ראש מחלקת הקיימות של החברה, הלנה הלמרסון, חשפה אתמול את התוכנית במפגש עם קבוצות לחץ פוליטיות וחברתיות בסטוקהולם, ואמרה כי ישנה אפשרות לעלייה במחירים, אולם בעתיד הרחוק יותר. 0

 

 על פי התוכנית, עד לשנת 2018 ישופרו תנאי השכר של 850 אלף עובדי טקסטיל ברחבי העולם. הלמרסון אמרה אתמול כי החברה תשתמש בכוח ובהשפעה שלה כדי לעורר שינוי דומה גם בחברות אופנה אחרות ומודעות מצד הממשלות.

 

בחודש נובמבר האחרון פרסמה H&M הצהרה לפיה כל עובדי הטקסטיל צריכים להיות מסוגלים להתקיים בכבוד מהמשכורת שלהם, ומפת הדרכים שפרסמה החברה אתמול מקדמת את התוכנית צעד אחד קדימה.

 

על אף שמדובר בפריצת דרך חיובית בכל הנוגע לתנאי ההעסקה של פועלי הטקסטיל בעולם השלישי, ישנם פעילים חברתיים החוששים מההשלכות הכלכליות של העלאה גורפת במשכורות, בטענה כי זו עלולה להביא לעלייה בהוצאות המחייה במקומות אלה - ללא שיפור של ממש במצב העוני. גם הלמרסון עצמה ביטאה חשש דומה: "ראינו כבר בבנגלדש ששכר הדירה ומחירי המזון עלו גם הם כתוצאה מהעלייה בשכר, ולכן עדיין צריך למצוא דרך לפקח על המשכורות".

 

מיחסי הציבור של H&M בישראל נמסר כי מדובר בהשקעה לטווח ארוך שהחברה רק תרוויח ממנה, והם לא חושבים שלתהליך הזה תהיה השפעה שלילית על מחירי הקצה של המוצרים - מאחר ושכר העובדים הוא רק פקטור אחד המשפיע על המחיר הסופי של המוצר.

 

 

מתעניין/ת בפגישת ייעוץ? לחץ/י כאן!

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

ממלכת החלבה והטחינה

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567