כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות קופיקס
זכיינות סחוט
זכיינות עידן 2000
זכיינות אספרסו בר
זכיינות איי לק
קפה ג'ו_GO
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות קפנטו
זכיינות בליקר בייקרי

גם בזכיינות צריך לדעת איך לבחור את הרשת המזכה ?!

לרוב יזמים מעוניינים להקים עסק עם רשת שהם מתחברים ואוהבים את המוצר שלה. אכן זה נחמד להתחבר למוצר אך כזכיין פוטנציאלי מה שמעניין, ויותר חשוב, מהו המודל העסקי? האם הוא ידע לייצר לך את שולי הרווח הנחוצים?
היום יש אינפלציה בתחום הזכיינות וכל עסק שני מחליט להתפתח בתחום הזכיינות. לא מעט רשתות שקמות, נסגרות חמש דקות אחרי שעשו סיבוב על הזכיינים. כיצד תלמד להגן על עצמך ולבחור את הרשת המזכה עבורך?
23/03/2015
גם בזכיינות צריך לדעת איך לבחור את הרשת המזכה ?!

1.      פעילה ובעלת ניסיון בתחום הזכיינות – לבחון האם הרשת נערכה לתמיכה בזכיין ויודעת לצפות את האתגרים והצרכים של ניהול עסק בזכיינות. האם היא כבר מפעילה סניפים בזכיינות? לאורך כמה זמן?

2.      תבטח את עצמך! חתום מול רשת אשר חתומה על הקוד האתי. הקוד האתי מחייב את הרשת להתנהל בצורה מוסרית מול הזכיינים שלה ודואג לך ליחסי מסחר הוגנים וראויים.

3.      בחינת הפעילות העסקית -  יש לבדוק האם המודל העסקי של הרשת הגיוני ומתאים, כמה מסניפי הרשת הם רווחים? כמה נסגרו ? כמה סניפים החליפו ידיים?

4.      מהי התמיכה בזכיין ? חלק מהרשתות מספקות לזכיין ארגז כלים כיצד לנהל את העסק נכון. הן יודעות להיות שם ולתת תמיכה בהדרכה והכשרה, בניהול ספקים ומלאי, בניהול מערך שיווק ולעזור לזכיין לאתר את נקודות התורפה ולתקן אותן בזמן. חשוב לדבר עם זכיינים פעילים ולראות מה הרשת יודעת לתת, האם היא שם גם כשקשה? אילו אמצעים היא משתמשת כדי להגן עליך מהתנהלות כושלת?

5.      האם היא מתאימה לי? חלק מרשתות הן יותר נוקשות וחלקן גמישות ומאפשרות לזכיין חופש פעולה. יש יתרונות וחסרונות לכל שיטת התנהלות, המטרה היא מהי השיטה שמתאימה לי? האם אני מסוגל להיות עצמאי אבל במסגרת נוקשה שצריך לעבוד בה על פי הספר? האם אני מעדיף גמישות? מה יותר נכון עבורי? האם המקום שהרשת רוצה להגיע אליו מדבר אליי? האם אני מתחבר לצורת ההתנהלות? האם אני מסוגל לעמוד בדרישות של הרשת?

6.      התנסות אישית - אין כמו בעל הניסיון. התלמדות בסניף פעיל תגרום לך להבין לאן אתה נכנס. האם זה מתאים לך? האם אתה מסוגל לעשות זאת לאורך זמן?

כשמקימים עסק בזכיינות צריך לזכור שרשת המזכה תהיה שם לאורך כל הדרך ותצטרך להתנהל מולה לאורך שנים. רצוי שזוהי תהיה רשת שמתאימה לך ולצרכיך!

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

נטושקה

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567