כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות ג'נטלמן
זכיינות קפנטו
קפה ג'ו_GO
זכיינות קופיקס
זכיינות סחוט
זכיינות אספרסו בר
זכיינות איי לק
זכיינות עידן 2000
זכיינות בליקר בייקרי

כיצד לבחור זיכיון מבין שני זיכיונות

אז עברת כברת דרך ארוכה והחלטת ללכת על כיוון של "להיות עצמאי". עשית שיעורי בית וראית שנכון יותר עבורך הוא לרכוש זיכיון של רשת שעובדת בשיטת זכיינות ולא להתחיל הכל מאפס. ביררת על רשתות, נפגשת עם יועצי זכיינות לגבי זיכיונות שונים, ביררת לגבי מימון לרכישת זיכיון. הכל מאחוריך וכעת אתה רק מתלבט על איזו רשת ללכת בין שני זיכיונות. מה עושים? באיזה זיכיון לבחור?
3/02/2015

 

ראשית, אתה במצב טוב, צמצמת אפשרויות רבות אך כעת עליך להחליט. מדובר בהחלטה לא פשוטה ואף ייתכן כי זו אחת ההחלטות הגורליות ביותר במהלך חייך. זה הזמן לעצור, לחשוב ולקבל החלטה מושכלת ונבונה ככל שניתן.

 

שלב ראשון – ערוך השוואה של יתרונות וחסרונות של זיכיון אחד מול הזיכיון השני. בהשוואה זו תן התייחסות  לשנות הפעילות של הרשת, כמה סניפים יש לה, כמה מתוכם בזיכיון וכמה היא מנהלת, מהי רמת התחלופה של הזכיינים באותה רשת ומדוע יש תחלופה, האם יש תביעות משפטיות נגד הרשת, האם יש או היה לרשת סכסוכים עם הזכיינים שלה, מה זכיינים של הרשת אומרים לגבי רמת התמיכה והסיוע של הרשת, מי עומד מאחורי הרשת וכדומה.

 

שלב שני – לאיזה זיכיון אתה מתחבר יותר מבחינה מנטלית. אם אתה מתלבט בין שני זיכיונות מתחומים שונים לדוגמא מזון מול אופנה, שאל את עצמך מה מתאים לי יותר מבחינה אישית. כאן צריך לקחת בחשבון את נטיית הלב, אך בנוסף את המצב המשפחתי, כמה אתה יכול או צריך לתת מעצמך בכל אחד מהזיכיונות המוצעים, האם יש לך ברמה האישית יכולת לתרום לזיכיון אחד יותר מאשר הזיכיון השני, ומעל לכל, בדוק את רמת הכימיה שיש לך עם מנהלי הרשת מוכרת הזיכיון.

 

שלב שלישי – כסף, כסף! בבואך לרכוש זיכיון, ערוך מיני תוכנית עסקית לכל עסק שאתה מתכוון להפעיל. בדוק את סיכויי הרווח של כל זיכיון, השווה אותו, בחן את החזר ההשקעה על פי ביצועים משוערים של כל זיכיון. בעניין זה חשוב לבחון את הסביבה התחרותית, חוזק המותג של הזיכיון, ביצועים של סניפים אחרים של אותה הרשת ועוד.

 

לסיום, קבלת החלטה ברכישת זיכיון הינה החלטת קשה אך יכולה להיות סימפטית אם מבצעים אותה נכון. במיוחד בעניין מסוג זה מומלץ להתייעץ עם יועצי זכיינות מומחים אשר יתנו כיוון וחומר למחשבה לקראת קבלת החלטה חשובה מעין זו.

 

לתיאום פגישת בדיקת כדאיות מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם:

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

נטושקה

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567