כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות עידן 2000
זכיינות סחוט
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות קופיקס
זכיינות קפנטו
זכיינות איי לק
זכיינות אספרסו בר
זכיינות בליקר בייקרי
קפה ג'ו_GO

3 טיפים לבחירת המיקום הנכון

 עד כמה המזכה צריך לסייע לך במציאת המיקום הנכון?

עבור רוב הזיכיונות, בחירת המיקום הנכון הוא המפתח להצלחה. המלכוד הוא הנכונות של המזכה לעזור בתהליך זה, כך אומר יועץ זכיינות מיכאל סייד, ממחברי הספר Franchising for Dummies. בעוד אתה מחפש את המיקום המושלם עבור הזיכיון החדש שלך, להלן שלושה שיקולים עיקריים שצריך לקחת בחשבון:

1.      קבל תמיכה מאנשים מנוסים

למרות שחוזה הזיכיון שלך עשוי לכלול את הזכויות לאזור גיאוגרפי מסוים, יש לעיתים קרובות מס' מיקומים פוטנציאליים. חשוב לזהות את הסביבה הטובה ביותר עבור העסק שלך על מנת שהוא יצליח. ניתוח מסוג זה דורש את הניסיון של המזכה עם הצוות שבחן את הסביבות הטובות ביותר להצלחה של הזכיינים וזה עובד עם צוות שיש לו ניסיון ממשי.

"המזכה הוא זה שמגדיר את סוג המיקום, גודל המיקום, הדיירים הסמוכים, תנאי התנועה והעלות", הוא אומר, "אם אני זכיין פוטנציאלי, אחד הדברים הראשונים שצריכים להישאל זה, איך קובעים לאיזה סוג של מיקום אני הולך להיכנס ומי תומך בי בדרך לשם?"

2.      לנתח את האזור

מבנה מתאים או מרכז קניות הוא חלק אחד של המשוואה, אבל חשוב באותה מידה להבין את האזור, כול את דפוסי התנועה, הדמוגרפיה ואפילו תוכניות בנייה עתידיות, אומר זייד.

גם אם המיקום נראה נהדר על הנייר, חשוב מאוד לבדוק את דפוסי התנועה סביבו. אם יהיה קשה ולא נוח להגיע לשם, לקוחות עלולים לא לטרוח להגיע, הוא אומר.

3.      לשים לב לפרטים בחוזה השכירות

סייד ממליץ לזכיינים להיעזר ביועצים משפטיים ולבדוק היטב את החוזים שלהם כדי להגן על האינטרסים שלהם ולהבטיח שההסכם יאפשר מימוש של הסכם הזכיינות שיכלול את כל הגורמים.

גם אם המזכה נותן תמיכה יוצאת דופן בכל התחומים האלה, חשוב עבור הזכיינים להגן על עצמם, לשכור יועץ משפטי ולעשות בדיקת נאותות משלהם, אומר זייד. להבטיח שהאינטרסים שלך מוגנים בזמן שאתה נעזר בבעל ניסיון, ייתן לך את ההזדמנות הטובה ביותר למצוא מקום טוב ולנהל מו"מ במציאת המיקום הטוב ביותר.

 

המאמר תורגם ושוכתב על ידי מיטל כהן, פרנקס-מומחים בזכיינות והמרכז לקידום זכיינות.

Entrepreneur magazine (3/11) by Gwen Moran

 

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

אולדיס

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567